خوش بحال اونایی که تو آسمونا اسمشون زینبه

فرزند شهید بود اما من نمی دونستم

یک روز داشتیم معنی اسم هامونو میگفتیم

ازش پرسیدم: زینب یعنی چی؟

نگفت

خیلی اصرار کردم

نگفت

نگفتنش! کنجکاو و پیگیرم کرد

ازین ور و اون ور پرسیدم تا فهمیدم

زینب یعنی زینت پدر

می گفت به خاطر اسمش چادری شده...

حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمود: من و علی پدران(معنوی) این امتیم*

اصلا یکی از ویژگی های امام در کلام امام رضا علیه السلام پدر مهربان است**

خوش به حال دخترهایی که اسمشون تو آسمون ها زینبه



پ.ن. من هم به خاطر تو چادری شدم، تا زینت تو باشم ( اولین خاطره ی چی شد چادری شدم ) کمک کن تا زینت تو باقی بمونم تا اسم من رو هم تو آسمون ها صدا بزنند زینب


..........

*در «سفینة البحار» از رسول اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم ) روایت است که فرمود:اءنا و على ابوا هذه الامة و حقنا علیهم اعظم من حق ابوى ولادتهم ، فانا ننقذهم ان اطاعونا من النار الى دار القرار و نلحقهم من العبودیة بخیار الاحرار.
در «سفینة البحار» از حضرت رسول روایت شده فرمود من و على دو پدر این امتیم حق ما بر آنها بزرگتر است از حق پدر و مادر،به درستى که ما آنها را از آتش نجات مى دهیم و به سوى بهشت مى کشانیم و از بندگى به نیکان آزاد ملحق مى کنیم .


** قال رضا ( علیه السلام ) : "الامام ... الوالد الشفیق و الاخ الشقیق و الام البره بالولد الصغیر..."   (اصول کافی - کتاب الحجه - باب نادر فی فضل الامام و صفاته - حدیث ۱)


امام رضا علیه السلام می فرمایند : "امام ... پدر دلسوز و برادر دو قلو و مانند مادر دلسوز نسبت به بچه کوچک است ." 



قیمت نداری بخدا!

تا حالا خودتو وزن کردی ؟!حالا فکر میکنی چند کیلویی چند حاضرن بخرنت؟!

از الان گفته باشم دفتر دستک این دنیا با اون دنیا تومنی ده هزار فرقشه!

شاید این دنیا بخاطر ریخت و قیافه استخدامت کنن ،

یا دو سه دقیقه ای برای صدای خوشگلت کف بزنن ،

یا...

بی خیال .قیمت خودت رو بدون .ارزون خودتو نفروشی!

راستی دختر خانمای بزرگوار !

یه پارتی بازی با شما هم داشته باشم.میخواهید شمارو ارزون نخرن؟!

مثل (مروارید )باشید .گرفتی چی میگم؟!