چهره های آراسته

بسم االه الرحمن الرحیم

شوخ طبع و با شاط بود . می گفت :<<بچه ها !حالا که قراره به مرخصی بریم ،شب منزل ما باشید تا صبح با وضع آراسته ای به دیدن خانواده هاتون برید >>

نیمه شب بود . زنگ منزل به صدا در اومد . من و پدرش در رو باز کردیم .<<امیر >>دزدکی سرش رو به داخل آورد و با صدایی آروم گفت :<<سه چهار تا از بچه ها امشب منزل ما هستن ،لطفا غذا >>.

وقتی در باز شد دیدم یه گروهان نیرو پشت سرش به راه افتادند . بیست نفری میشدن . به سرعت رفتم آشپزخونه .املتی آماده کردم .چون بچه ها خسته بودن خیلی زود خوابشون برد .نزدیکای اذان صبح که بچه ها یکی یکی برای نماز  صبح بلند میشدن هرکدوم به چهره اون یکی خیره میموند

جز <<امیر>>صورت همه قرمز بود .فریاد کمک خواهی امیر ما رو از خواب بیدار کرد .وقتی پدرش به طبقه بالا رفت ،متوجه شد <<امیر >>شبانه لوازم آرایشی رو پیدا کرده  و تک تک بچه ها رو آرایش میکنه .اونا هم چون دیدن همگی رنگی شدن جز <<امیر >> اونو میگیرن به باد کتک و امیر هم همینطور فریاد میزد :

<<بابا ! میخواستم شمارو با چهره های آراسته به خونه ها تون بفرستم !!!>>

شهید امیر نظری ناظر منش 

آخ که دلم چقد هواتونو کرده  ...

امیدوارم دل شماها واسه ما تنگ شده باشه ،شنیدم میگن :

اگر مجنون دل شوریدا ای داشت       دل لیلی از آن شوریده تر بود 

به هر حال <<التماس دعا برادر شهیدم >>

یا علی 

نظرات 7 + ارسال نظر
zizi پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:46 ب.ظ http://face.4shoma.ir

سلام دوست من

یه جامعه مجازی ساختم ، خوشحال میشم بیای و عضو بشی . خواهی میکنم درخواستمو رد نکن .
هم جامعه مجازیش خوبه و هم بقیه ی بخش هاش و البته سایت اصلیم.

ممنون میشم یه سری بزنی و توی جامعه عضو بشی .
میسی

جامعه: http://face.4shoma.ir
سایت اصلیش : http://4shoma.ir

بقیه ی بخش هاش هم توی سایت اصلیش میتونی ببینی

میسی :X

تبسم پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام آجی.خداقوت.
چند روز پیش یادواره شهید دکتر چمران بود جای همه خالی بود.دلم برای مناطق خصوصا فکه تنگ شده ای کاش دوباره شهدا ما رو دعوت کنن.انشاالله
یاعلی

سلام عزیز دلم
نگو فکه که کبابم ،این روزا خیلی دلم از شهر و مردمش میگیره ...
اینبار که رفتم مناطق فکه واسم با بقیه جاها خیلی فرق داشت خیلی...
التماس دعا یا علی آجی

حضرت عشق سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام به خواهر عاشق خودم.
ان شا الله شهدا همیشه و همه جا همراه و تکیه گاهت باشن. خاطره بسیار جالبی بود. برات ارزوی موفقیت می کنم و التماس دعا دارم. یاعلی...

سلام عزیزم ممنون ان شا الله شما هم همیشه موفق باشی

عقیق سرخ جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام .
مطلب بامزه ای بود.
شهدا هم بله

سلام

این که چیزی نیست خاطراتشونو نخوندی!!!!!!!!!!!!

العبد یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام علیکم. خوشحالیم که شما هنوز در نوشتن این وبلاگ سابت قدم هستید از خدا برای شما موفقیت روز افزون دارم امید وارم که زمینه ساز باشید برایش واز خاطرات قشنگ شما تشکر می کنم

سلام
ان شا الله ...
متشکرم .
یاعلی

koohestani شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ب.ظ http://2223331.blogfa.com

سلام
وب خیلی قشنگی داری ومطلبت خیلی خوب بوددرباره شهدا

سلام
ممنونم خوبی از خود شهداست

گشت شب پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:34 ب.ظ

وبتوووووو دوس داررررم .....خیلی بو شهدا میده ...منم که دلم لک زده براشوون..

منم فکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد