شرمنده ام ...

رفقا حواسمون هست که خیلی فراموش کار شدیم .؟!!!!

به بهونه تعمیر مزار از برادرامون غافل شدیم ؟!!

وای بر ما !اینه رسم مهمون نوازی ؟!!!..

دیشب کنارشون بودم احساس کردم خیلی گله دارن ...

وای بر من ...

بعد هم ادعای عشق به شهدا و شهادت دارم ...

روز اول واسه یه تبرک کوچیک سرو دست میشکوندیم اما حالا به بهونه های مختلف...
یادتون میاد ؟
.......
او برای آسایش ما از همه چیزش گذشت حتی از اسمش ...
در برابر از خود گذشتگی او پاسخی داری ؟؟؟؟
شرمنده ام
نظرات 5 + ارسال نظر
خادم الزهرا شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ http://sheydayeshohada.blogfa.com

آخ گفتی
منم شدیدا احساس میکنم شهدای گمنام تو شهرا بیش از پیش گمنام شدن
تو ر خدا بیاید یکم بیشتر به یادشون باشیم

سلام خادم جان
خیلی دلم گرفته
التماس دعا...

گشت شب پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

هعی منم دلم لککککککککککککککککککککککککککککک زده برا شون...........

تبسم جمعه 31 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام آجی.
فراموش کار نشدیم آجی دنیا ما رو مشغول خودش کرده.واقعا غریب تر شدن.
یا علی

سلام عزیزم
چی بگم والله!!!!!

شرهانی یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:30 ب.ظ

دلاور این فیلم شوخی شهدا رو ببین حالت عوض میشه یه قمی با اون لهجه شیرین یعنی کلی حال خوب کنه ها

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/343510/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%88%D8%AE%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF

عجب !!!!!!!!!اتفاقا دیشب تو خواب قم بودم ...
مگه اینگه بتونیم تو خوابامون عقده وا کنیم ...
ان شا الله میبینمش
دلاور برا ما دعا کن
علی علی

گروهبان جنگ نرم یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ب.ظ

اگه منظورت با من نه خیرم من حواسم به داداشام هست اما گفتم بزار یکم دور باشم تا اونا قدر من بدونن و نازم بخرن اما آخرشم مجبور شدم خودم برم منت کشی

عجب!!!!!! از کی تا حالا شدن داداشای شما؟! !!!
گیرم این عزیزان داداشای شما باشن ،کسی داداششو رها میکنه آخه؟ به تو هم مبگن خواهرر؟!!!
عجب دنیایی شده نچ نچ نچ!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد